fredag 1. april 2011

Service meg her og service meg der..

Puppeklem - vet du hva det er? Det er en mammografiundersøkelse!
Nærmere bestemt; det er når puppene legges langflate mellom to kalde plastikk-skive-lignende-ting og skvises!!!
-Det er ikke spesielt godt sa jeg til damen, som tok tak i mine bryst som om det var to bolledeiger hun klæsjet på benken. -Nei godt er det ikke sa hun, men vær glad det går så raskt du, sa hun lettere oppgitt over sutringen min. Takk for det tenkte jeg der jeg hang fast med mine to 'fordeler' i et digert maskinelt uhyre, ute av stand til å rikke meg av flekken.
Etter undersøkelsen kler man på seg og venter på legen som kommer og gir beskjed;
-Riis du kan gå! Alt er fint! Takk for det sier jeg, ydmyk og glad.
Jeg foretrekker andre puppeklemmer, men jeg skal takle disse også - det er jo tross alt en service!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar